#POUTA

Ahoj, zdravím všechny! 😉

(pokračování článku : ,,Rande s návštěvnicí")

 Možná si vzpomínáte na jeden ze starších článků ,,Rande s návštěvnicí", kde jsem se zmínil o svém průvodcovském pravidlu, které zní: ,,Nikdy nepůjdu na rande se svou návštěvnicí". Ano, já vím, je to stupidní pravidlo. Proč jsem si ho dal? Nechtěl jsem nikdy zneužít svého postavení, coby průvodce.

 Jednou ale musel přijít okamžik, kdy své pravidlo výjimečně poruším. Jak jsem mohl potkat jakoukoli dívku, která se mohla objevit na jakémkoli místě, objevila se přímo na mé prohlídce hospitálu. Tato dívka s krásnýma očima, které byly za dioptrickými brýlemi, si mě získala prakticky v první chvíli, kdy jsem ji spatřil a okamžitě jsem si uvědomil, že kdyby to šlo, pozvu ji na rande sám. Jenže žádná správná chvíle nepřišla, takže jsem prohlídku ukončil s vědomím, že tuto krásnou slečnu už třeba nikdy neuvidím...

 ,,Nu což, nedá se nic dělat, stejně mám svou zásadu!"

 I když jsem si tuto větu v duchu říkal, nemohl jsem ji dostat z hlavy, když jsem šel na další prohlídku, ale i při cestě domů. Stále jsem ji viděl před očima. Stále jsem viděl její zářivý úsměv... 
 Když už jsem si toho dne večer říkal, že je blbost, aby se mi nějakým zázrakem ozvala (stejně jako některé o hodně mladší slečny), nakonec jsem dostal na svůj Messenger zprávu, ve kterou jsem ani nedoufal. Byla to pochvala mé prohlídky. Když jsem rozkliknul profil, od kterého mi zpráva přišla, byl jsem v šoku! Byla to přímo ta dívka z prohlídky, u které jsem (jako u jediné návštěvnice) reálně přemýšlel, že bych ji sám pozval na rande. 
 Když jsme spolu nějaký ten den komunikovali, tak jsme oba (naštěstí 😃) věděli, že se musíme sejít. Poznání, že máme spoustu společných zájmů, jeden je sympatický tomu druhému, nás čím dál víc vedlo k tomu, že bychom spolu chtěli mít společného víc. Jenže to nebylo jednoduché... Bál jsem se toho, měl jsem svou zásadu, kterou jsem postupně čím dál více porušoval a čím dál víc mi bylo jasné, že si Klárka zaslouží toho nejlepšího kluka, jakého si lze představit.

 Nebojte se, tento článek nepíšu jako slepě zamilovaný, byť to tak asi vypadá! 😊 Abych byl upřímný, jsem velice opatrný člověk, který si dává pozor na lidi kolem sebe. Proto mi někdy dělá problém, abych zapadl do nového kolektivu (pro mě) zcela neznámých lidí či si pustil ,,cizí" lidi blíže k tělu. U Klárky to tak bylo rovněž, jenže jsem měl možnost poznat, že jsem potkal dívku, která má skutečně dobré srdce a vím, že mě má ráda takového, jaký jsem. Nenutí mě k tomu, abych se měnil a prakticky není proč, když vezmu v potaz, že máme mnoho společných zájmů (výlety, dějepis, focení, blogování...a další, to už nemusíme rozebírat 😃 😋). Naopak je ráda (říkala), že se věnuji provázení a dalším věcem, u kterých vidí, že mi dělají radost. Nepoznal jsem mnoho lidí, kteří by byli schopni svého partnera tolik podporovat.

Když je Kuks místem, kde jsme se poznali, byl by hřích, kdybychom s ním neměli nějakou tu společnou fotografii.


 Zase na druhou stranu je nutné říct, že jsme si neprošli jen nádhernými chvílemi, ale i těmi, které byly těžší. I zde jsem ale poznal, že mě má Klárka skutečně ráda a chce mi pomoci se vším, co mne trápí. To je skutečnost, které si skutečně vážím!

 Cílem tohoto článku rozhodně nebylo, abych vám představil svou romantickou knížku! 😂 Chtěl jsem se s vámi trošku podělit o radost, kterou od jisté chvíle mám a díky níž se cítím zase o něco šťastnější. Navíc jsem si všiml, že již výše zmíněný článek ,,Rande s návštěvnicí", byl úspěšný, takže jsem vám chtěl doplnit příběh. Je mi samozřejmě jasné, že pokud spolu máme být, budeme muset projít řadou nejen lehkých, ale i těžkých chvil, nicméně s Klárkou jednáme ve všem na rovinu, tudíž věřím, že vše bude ,,OK". 😊

 Jak jsem psal výše, Klárka se rovněž pustila do psaní článků na svém blogu. Jde o velmi originální téma, protože zde hodlá psát zápisky při studiu na zdravotního laboranta. Pokud vás tedy zajímají deníkové zápisy studentky, která se rozhodla vrhnout do světa molekul a periodické soustavy prvků, mrkněte ZDE! Věřím, že se mezi vámi najdou tací, které by toto téma mohlo zaujmout. To mám šikovnou slečnu, že? 😉

Díky, že jste článek dočetli až sem a budu rád za vaše případné komentáře! Těším se na vás u dalších článků, které vydám již brzy! Myslím, že se máte na co těšit. 
Jsem moc rád, že tento blog čtete. 😊😊

Mějte se krásně
    Váš Aleš




Komentáře

  1. Já neviem uš, proč ti nejdou komentáře 😀 ale fakt by mě zajímalo, co ji přimělo ti napsat? 🙂 jestli osud, nebo jestli si ji vysílal moc zamilovaných vln 😀 Toť otázka 😛

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky napsáno :).
    Díky, že jsi mi dal důvěru ;)
    Moc vám to spolu sluší! Přeji, ať Vám to klape :). Vypadáte spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek! Přeju, ať vám to vydrží co nejdýl!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsi to nakonec zveřejnil i s tou hezkou foteckou! Akorát dumam, proc se článek jmenuje pouta ... asi si sedim na vedení ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouta, která se mi vlastně ke Kuksu vytvořila... :) :) v pořádku, já to také neumím vysvětlit, ale mám ke Kuksu takové zvláštní pouto - stejně jako s Klárkou :) :)

      Vymazat
    2. Spoutala ho a už ho nepustí. :D

      Vymazat
    3. Já čekal nějaký hezký komentář a Ty takhle? 😀😀😀

      Vymazat
  5. Hezký článek! :) takové pěkné, romantické seznámení. Slečna vypadá sympaticky, tak hlavně ať vám to vydrží :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky